ساعت مچی

ساعت مچی

ساعت مچی

ساعت مچی

بایگانی

کامل ترین مرجع برای تعبیر خواب دندان

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳ ب.ظ

کامل ترین مرجع برای تعبیر خواب دندان

تعبیر خواب دندان لق,تعبیر خواب دندان لق شدن,تعبیر خواب دندان لق و شکسته,تعبیر خواب لقی دندان,تعبیر خواب لقی دندان,تعبیر خواب کشیدن دندان لق,تعبیر خواب کندن دندان لق,تعبیر خواب افتادن دندان لق,تعبیر خواب لق شدن دندان جلو,تعبیر خواب لق شدن دندان نیش,تعبیر خواب دندان درآوردن,تعبیر خواب دندان درآوردن بچه,تعبیر خواب دندان درآوردن,تعبیر خواب دندان درآوردن نوزاد,تعبیر خواب دندان درآوردن کودک,تعبیر خواب دندان درآوردن مرده,تعبیر خواب دندان درآوردن جنین,تعبیر خواب درآوردن دندان عقل,تعبیر خواب درآوردن دندان جدید,تعبیر خواب درآوردن دندان اضافه,تعبیر خواب دندان شکسته,تعبیر خواب دندان شکسته جلو

تعبیر خواب دندان , دندان در وخواب دیدن

1ـ اگر خواب ببینید دندان هایتان لق شده است ، نشانه آن است که در زندگی شکست تلخی خواهید خورد و به نومیدی دچار خواهید شد .

2ـ اگر خواب ببینید دکتر دندان شما را می کشد ، نشانه آن است که به بیماری سخت و درد ناکی مبتلا خواهید شد.

3ـ اگر خواب ببینید دکتر دندان شما را پر می کند ، نشانه آن است که پس از نگرانی بسیار اشیاء قیمتی خود را پیدا خواهید کرد .

4ـ مسواک زدن دندانها در خواب ، نشانه آن است که برای حفظ ثروت خود کوشش و تقلایی بسیار خواهید کرد

کامل ترین مرجع برای تعبیر خواب دندان

5ـ اگر خواب ببینید تعدادی از دندانهای خود را پر کرده اید ، نشانه آن است که با درگیریهایی شدید مواجه می شوید و می کوشید از کنار آنها بگذرید .

6ـ اگر خواب ببینید دندانهای مصنوعی خود را گم کرده اید ، نشانه آن است که مسئولیتهایی سنگین به دوش خواهید گرفت ، که موجب لگدمال شدن غرور شما می گردد .

7ـ اگر خواب ببینید در اثر ضربه ای دندانتان می شکند ، نشانه آن است که با مرگ و میر و حوادثی تلخ روبرو خواهید شد .

8ـ اگر خواب ببینید دندانهایتان را دکتر معاینه می کند ، نشانه آن است که دشمنان مخفیانه به شما نزدیک می شوند .

9ـ اگر خواب ببینید دندانهایتان خراب و کرم خورده است ، نشانه آن است که سلامتی شما در معرض خطر قرار خواهد گرفت .

10ـ اگر خواب ببینید دندانهایتان را به بیرون تف می کنید ، نشانه آن است که یکی از اعضای خانواده شما بیمار خواهد شد .

کامل ترین مرجع برای تعبیر خواب دندان

11ـ اگر خواب ببینید یکی از دندانهایتان پوسیده و شکسته است ، نشانه آن است که در موقعیت بدی قرار خواهید گرفت . طرحها ، نیمه تمام متوقف خواهد شد ، بیماری گریبانتان را خواهد گرفت . و سیستم عصبی اندامتان دچار اختلال خواهد گردید .

12ـ اگر خواب ببینید یکی از دندانهای شما می افتد ، نشانه آن است که خبرهایی بد به گوش شما خواهد رسید.

اگر خواب ببینید دوتا از دندانهای شما می افتد ، علامت آن است که ناخواسته به اوضاع بدی کشانده خواهید شد . و اگر خواب ببینید که سه تا از دندانهای شما می افتد ، نشانه آن است که اتفاقات خیلی بدی برایتان رخ خواهد داد .

13ـ اگر خواب ببینید تمام دندانهای شما می افتد ، نشانه آن است که مرگ و قحطی در اجتماع رواج خواهد داد

14ـ اگر خواب ببینید دندانهای کرم خورده خود را می کشید ، علامت آن است که به فقر و تنگدستی دچار خواهید شد .

15ـ اگر خواب ببینید جرم دندانهایتان پاک می شود ، نشانه آن است که موقتأ به بیماری دچار خواهید شد . وظایفی که به عهده شما گذاشته شده است عاقلانه به پایان خواهید رساند .

16ـ اگر خواب ببینید از تماشای دندانهای زیبا و سفید خود لذت می برید ، نشانه آن است که در پی برآورده شدن آرزوهای خود به شادمانی بزرگی دست می یابید .

کامل ترین مرجع برای تعبیر خواب دندان

17ـ اگر خواب ببینید یکی از دندانهای خود را می کشید و آن دندان را گم می کنید ، نشانه آن است که به کاری رو می آورید که چندان دل پذیر و سودآور نیست .

18ـ اگر خواب ببینید دندان پزشکی ، دندان های شما را جرم گیری و تمیز می کند ، نشانه آن است که در مقابل افراد مختلف اجتماع از منافع شخصی خود دفاع خواهید کرد .

در جائی دیگر نوشته‌ام که دندان‌ها افراد خانواده ما هستند. معبران سنتی اعتقاد داشتند که دندان‌های فک بالا مردان خانواده هستند و دندان‌های فک زیرین زنان.اما نسبت‌دادن نرینگی و مادینگی به دندان‌ها درست نیست چرا که هیچ دلیلی وجود ندارد که ثابت کند که دندان‌های بالا نر هستند و دندان‌های فک پائین ماده. دندان‌ها ازاعضا حساس بدن ما هستند و ارزش و استحکامشان در دهان معرف ارزش و استحکامی است که افراد نزد ما دارند. این درست‌تر می‌تواند باشد تا آنها را نر و ماده بدانیم. به نظر من دندان‌های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان‌های جلو فرزندان. دندان‌های پیشین زینت چهره به حساب می‌آیند و فرزندان نیز زیب و زینت زندگی ما محسوب می‌گردند. اگر بیننده خواب ببیند که دندانش کف دست یا روی زمین افتاده دو حالت دارد: اگر دندان با خاک کثیف و آلوده نشد و مفقود نگردیده باشد یکی از خویشانش بیمار می‌شود یا آسیبی به او وارد می‌آید ولی اگر در خاک آلوده و یا مفقود شده او می‌میرد. با توجه به این که آن دندان کدام است. گفتم که دندان‌های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان‌های پیشین فرزندان و خواهران و برادران. اگر بیننده خواب ببیند که دندانش را کرم‌خورده و درد می کند گرفتار دشمنی شود. اگر فقط درد دندان داشت گرفتار قرض و بدهی می‌شود و وامدار می‌گردد. اگر بیننده خواب ببیند که دندان‌هایش سفید و براق است زندگی خانوادگی رونق و جلا می‌یابد و حادثه‌ای خوب برای او و خانواده‌اش اتفاق می‌افتد. اگر ببیند که دندان‌هایش کثیف و زشت است غمی به آنها می‌رسد که جنبه خانوادگی دارد. اگر بیننده خواب ببیند که همه دندان‌هایش کثیف است یا حداقل عادی است یا یکی از دندان‌ها زیاد سفید و براق‌شده شخصی که دندان به او انتصاب می‌یابد شاخص می‌شود و ممتاز می‌گردد و اگر دندان کرسی شما درد می‌کرد و متورم و آماسیده شده بود با همسرتان اختلاف پیدا می‌کنید و اگر آن را کشیدید و به دست خود یا پزشک بیرون آوردید از همسرتان جدا می‌شوید. برای زن نیز همین تعبیر هست یعنی اگر دندان کرسی خود را بکشد از شوهرش جدا می‌شود.
نویسنده: منوچهر مطیعی تهرانی

کامل ترین مرجع برای تعبیر خواب دندان

  • محسن موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی