ساعت مچی

ساعت مچی

ساعت مچی

ساعت مچی

بایگانی

طرز تهیه و عوارض و خواص قهوه سبز لاغری چیست

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۵۸ ب.ظ

طرز تهیه و عوارض و خواص قهوه سبز لاغری چیست

در این مطلب از سایت جسارت به طرز تهیه و عوارض و خواص قهوه سبز لاغری چیست می پردازیم .امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.قهوه سبز یکی از موادی است که امروزه در بحث لاغری توجه همگان را به خود جلب کرده است

قهوه سبز چه خواصی دارد

جالب است بدانید که چربی سوزی قوی، کاهش اشتهای موثر، سریع الاثر و نتیجه ثابت شده، کاهش وزن باور نکردنی، انرژی دهنده در طول روز و بدون اثرات منفی. دانه قهوه سبز تاثیرگذارتر از دیگرمحصولات است. بیشترمحصولات موجود در بازار عصاره‌شان را از مواد دیگر شیمیایی می‌گیرند. این کار را برای کم کردن هزینه‌شان انجام می‌دهند اما تاثیر گذاری‌شان را نیز کاهش خواهد داد.

قهوه سبز ، خواص قهوه سبز , قهوه سبز چیست , قهوه سبز و لاغری , قهوه سبز نحوه مصرف

در واقع دانه قهوه سبز توسط پزشکان نیز توصیه می‌شود، به شرطی که به موارد ذیل  توجه نمایید.

1.در واقع بیشتر از 9 کیلوگرم هر ماه وزن از دست ندهید.

2.باید غذا خوردن را فراموش نکنید. حداقل روزی 3 وعده غذا میل نمایید.

3.ورزش سبک خود را ادامه دهید و آن را زیاد نکنید.

فواید قهوه سبز برای سلامت و تندرستی چیست ؟

در واقع قهوه سبز فواید بسیاری دارد. این قهوه برای کاهش وزن در روندی سالم و بدون مضرات کار خود را انجام می‌دهد.مقدار بالای کلوروژنیک اسید در این ماده به کم شدن چربی بدن توسط افزایش سوخت و ساز بدن و استفاده از چربی ذخیره شده در بدن کمک می‌کند. تحقیقات بسیار زیادی روی عصاره قهوه سبز انجام شده است که به عنوان یک رژیم های لاغری ، رژیم های چاقی – مهم برای کاهش وزن شناخته می‌ گردد و برای لاغری موثر است

قهوه سبز ، خواص قهوه سبز , قهوه سبز چیست , قهوه سبز و لاغری , قهوه سبز نحوه مصرف

قابل ذکر است که این تحقیقات نشان دادند که کلوروژنیک اسید موجود در این قهوه  45 درصد به کاهش جذب چربی‌ای که در غذای مصرفی وجود دارد و تحریک متابولیسم کمک می‌کند.آنتی اکسیدان اصلی در عصاره قهوه سبز یعنی اسید کلوروژنیک، در آزاد شدن آنزیم G6P به وجود می‌آید که به طور محسوسی در تعادل قند خون نقش اساسی دارد، در نتیجه برای دیابتی‌ها دریافت این مکمل می‌تواند مفید و موثراست.قابل ذکر  است بدانید که همچنین دیابتی‌ها می‌توانند از کاهش وزن‌شان که با استفاده از قهوه سبز به وجود می‌آید فواید زیادی ببرند. اسید کلوروژنیک، ترکیب اصلی قهوه سبز،یک آنتی اکسیدن طبیعی بسیار قوی است که با رادیکال‌های آزاد موجود در خون می‌جنگد. تاثیر آن روی روند پیری و بهتر شدن جریان خون و سفت شدن ماهیچه‌ها است. این تنها یکی از دلایلی می باشد که این تحقیق بسیار جالب می باشد. بر اساس تحقیقاتی که در مورد چاقی، بیماری دیابت و مشکل در سوخت و ساز بدن انجام شده است، قهوه سبز اولین ماده‌ای است برای کاهش وزن که سر قول‌های خود ایستاده است و در کاهش وزن تاثیر دارد.لازم به ذکر است که در یک تحقیق که اخیرا در روزنامه تایمز ایالات‌متحده به چاپ رسید، داوطلبانی که قهوه سبز را مصرف می‌کردند به مدت 12 هفته مورد بررسی قرار گرفتند.آنها به طور میانگین 5/8 کیلوگرم وزن کم کردند.این مقدار 16درصد از کل چربی بدن‌شان و5/10درصد از کل وزنشان بود.

قهوه سبز ، خواص قهوه سبز , قهوه سبز چیست , قهوه سبز و لاغری , قهوه سبز نحوه مصرف

جالب است بدانید که بخش جالب توجه جریان این بود که این داوطلبان هیچ تغییری در روند زندگی و تغذیه روزانه‌شان ندادند. تکرار می‌کنم این افراد 5/8 کیلوگرم را بدون گرفتن رژیم و ورزش اضافه بر برنامه عادی‌شان، کم کردند. تا امروز، دانه‌های قهوه سبز، تاثیرگذارترین سلاح در مبارزه با چاقی و کمک به کاهش وزن هستند. امکان ندارد بتوانید راه حل دیگر بهتری برای کاهش وزن خود پیدا کنید.

چگونه عصاره قهوه سبز بر کاهش وزن تاثیر می‌گذارد؟

در واقع عصاره قهوه سبز از جذب شدن قند درون نشاسته غذاها جلوگیری می‌نماید  همچنین کالری دریافتی را به ویژه بعد از خوردن غذا کاهش می‌دهد. از طریق جلوگیری از جذب گلوکز، هم BMI و هم چربی بدن کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین اسید کلوروژنیک از جذب چربی در روده جلوگیری می‌کند و متابولیسم چربی را در کبد افزایش می‌دهد.

قهوه سبز ، خواص قهوه سبز , قهوه سبز چیست , قهوه سبز و لاغری , قهوه سبز نحوه مصرف

دانه قهوه سبز اشتها را کم می‌ نماید، متابولیسم را افزایش می‌دهد و چربی سوزی را سریع‌تر می‌کند. با سوزاندن چربی، عضلاتتان به طور طبیعی بیشتر مشخص می‌شوند و البته قهوه سبز به دفع سموم بدن کمک می‌نماید.قهوه سبز ، دانه های قهوه قبل از برشته شدن هستند که با برشته شدن به رنگ قهوه ای روشن تا تیره تبدیل می شوند .نوشیدن یک فنجان قهوه در طول روز در صورتی که به انواع قهوه حساسیت نداشته باشید بسیار مفید می باشد .

خواص قهوه سبز

دانه های آن متابولیسم را از طریق عملکرد اسید کلوروژنیک تحریک می کند. این ماده همزمان با تحریک کبد برای چربی سوزی از آزاد شدن گلوکز در گردش خون نیز جلوگیری می کند.ترکیب این عملکردها سبب می شود تا افراد با مصرف آن بدون آنکه تغییر خاصی در رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود ایجاد نمایند، لاغر شوند.بنابراین با افزایش سوخت و ساز بدن به جای ذخیره چربی، بدن از چربی به عنوان سوخت استفاده می کند چرا که قند خونِ در دسترس کاهش می یابد کلوروگنیک اسید، قابلیت بدن را جهت ذخیره چربی کاهش می دهد.

دارای خاصیت های زیر می باشد :

– حفظ قند خون در شرایط سالم

فشار خون پایین تر

– بهبود عملکرد قلبی-عروقی

– خواص آنتی اکسیدانی

– حذف رادیکال های آزاد از بدن به میزان دو برابر چای سبز و انگور

طرز تهیه قهوه سبز

به ازای هر فنجان می توانید یک قاشق چای خوری سر پر ازآن را به همراه یک لیوان آب جوش در قهوه جوش ریخته و اجازه دهید که به جوش بیاید و دم بکشد .مدت زمان ۱۵ دقیقه برای تهیه قهوه سبز کافی است .بعد ازآن لازم است که از یک صافی رد کنید تا کاملا رقیق و یکدست شود .تمام اطلاعاتی که در مورد قهوه سبز و ارتباط آن با لاغری وجود دارد  به صورت نسبی می باشد و تاثیر این ماده بر کاهش وزن در بدن های مختلف متفاوت می باشد .برای رسیدن به نتیجه ی بهتر در هرروش کاهش وزن که انتخاب می کنید لازم است که ورزش را فراموش نکنید .

قهوه سبز

  • محسن موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی