شعر در مورد خوشبختی

شعر در مورد خوشبختی,شعری در مورد خوشبختی,شعر در مورد خوشبختی,شعر در مورد آرزوی خوشبختی,شعر زیبا در مورد خوشبختی,شعر در مورد راه خوشبختی,شعر نو در مورد خوشبختی,شعر حافظ در مورد خوشبختی,شعری کوتاه در مورد خوشبختی,شعر کوتاه درمورد خوشبختی,شعری درباره خوشبختی,شعر درباره خوشبختی,شعر کوتاه در مورد خوشبختی,شعر در مورد خانواده خوشبخت,شعری درمورد آرزوی خوشبختی,شعر زیبا درباره خوشبختی,اشعار زیبا در مورد خوشبختی,شعری زیبا درباره خوشبختی,شعر نو درباره خوشبختی,شعر سعدی در مورد خوشبختی,شعر حافظ درباره خوشبختی,شعر کوتاه درباره خوشبختی,شعری کوتاه درباره ی خوشبختی,شعر خوشبختی,شعر خوشبختیت آرزومه,شعر خوشبختی یعنی,شعر خوشبختی حمید عسکری,خوشبختی شعر نو,خوشبختی شعر کوتاه,شعر آرزوی خوشبختی,شعر درباره خوشبختی,شعر برای خوشبختی,متن شعر خوشبختی,شعر خوشبختیت آرزومه سیامک عباسی,آهنگ خوشبختیت آرزومه,آهنگ خوشبختیت آرزومه سیامک عباسی,آهنگ خوشبختیت آرزومه حتی بامن نباشی,متن شعر خوشبختیت آرزومه,کتاب شعر خوشبختیت آرزومه,دانلود کتاب شعر خوشبختیت آرزومه,شعر خوشبختی یعنی حسین نگاهم کنه,آهنگ خوشبختی حمید عسکری اپارات,اهنگ خوشبختی حمید عسکری دانلود,آهنگ خوشبختی حمید عسکری متن,اهنگ خوشبختی حمید عسکری,دانلود ترانه خوشبختی حمید عسکری,خوشبختی در شعر نو,شعر آرزوی خوشبختی برای دوست,شعر آرزوی خوشبختی,شعر برای آرزوی خوشبختی,شعری برای آرزوی خوشبختی,شعر در مورد آرزوی خوشبختی,شعری درمورد آرزوی خوشبختی,شعر زیبا برای آرزوی خوشبختی,شعری درباره خوشبختی,شعر درباره خوشبختی,شعری در مورد خوشبختی,شعر زیبا درباره خوشبختی,شعر نو درباره خوشبختی,شعر حافظ درباره خوشبختی,شعر سعدی درباره خوشبختی,شعر های درباره خوشبختی,شعری زیبا درباره خوشبختی,شعری برای خوشبختی,متن شعر خوشبختی یعنی,متن شعر خوشبختی علی لهراسبی,متن شعر خوشبختی از علی لهراسبی,متن شعر خوشبختی بهنام صفوی,متن شعر خوشبختی حمید عسگری,متن شعر خوشبختی از حمید عسگری,متن شعر خوشبختی مازیار فلاحی,متن شعر خوشبختی میثم ابراهیمی,شعر در وصف خوشبختی,شعری در وصف خوشبختی,شعر نو در وصف خوشبختی

شعر در مورد خوشبختی

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد خوشبختی برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

عشق نو رسیده منی

که باید نام زیبایی برایت پیدا کنم

چیزی شبیه خوشبختی

تا وقتی صدایت می کنم

باران اول بهار را هم به یادم بیاوری

عمر تازه منی

که باید به پای تو آن را سوزاند

شعر آب , شعر در مورد آب , شعر درباره آب , شعر در وصف آب

شعر در مورد خانواده خوشبخت

شبیه یک آرزوی کوچک منی!

مثل عشق؛

خوشبختی…

عزیزم…

خوب نگاهم کن

شبیه هیچ کدام از آرزوهایت نیستم؟

حتی کوچک‌ترینش…

قول می‌دهم زود برآورده شوم!

خوب نگاهم کن…

شعر حضرت مهدی , شعر در مورد حضرت مهدی , شعر درباره حضرت مهدی , شعر در وصف حضرت مهدی

شعری درمورد آرزوی خوشبختی

بخاطر من نه…!

بخاطر خوشبختی

بخاطر قرار های عاشقانه

بخاطر دریایی زلال

بخاطر آسمان و هوایی پاک…

به خانه ات برگرد

شعر امام حسن عسکری , شعر در مورد امام حسن عسکری , شعر درباره امام حسن عسکری , شعر در وصف امام حسن عسکری

شعر زیبا درباره خوشبختی

باران که می بارد

دلم می خواهد

پروانه شوم

و از پیله ی خود بیـرون بیایم

تارهای تنیده ام را

بشکافم و

پرواز را بسوی آغوش تو

آغاز کنم

شاید…

مسیر خوشبختی

میان بازوان تو باشد.

شعر حجاب , شعر در مورد حجاب , شعر درباره حجاب , شعر در وصف حجاب

اشعار زیبا در مورد خوشبختی

اگر خوشبختی را

برای یک ساعت می خواهید،

چرت بزنید

شعر مسافرت , شعر در مورد مسافرت , شعر درباره مسافرت , شعر در وصف مسافرت

شعری زیبا درباره خوشبختی

اگر خوشبختی را

برای یک روز می خواهید،

به پیک نیک بروید

شعر ماه , شعر در مورد ماه , شعر درباره ماه , شعر در وصف ماه

شعر نو درباره خوشبختی

اگر خوشبختی را

برای یک هفته می خواهید

به تعطیلات بروید

شعر مهربانی , شعر در مورد مهربانی , شعر درباره مهربانی , شعر در وصف مهربانی

شعر سعدی در مورد خوشبختی

اگر خوشبختی را

برای یک ماه می خواهید

ازدواج کنید

شعر افغانستان , شعر در مورد افغانستان , شعر درباره افغانستان , شعر در وصف افغانستان

شعر حافظ درباره خوشبختی

اگر خوشبختی را

برای یک سال می خواهید

ثروت به ارث ببرید

شعر چشم , شعر در مورد چشم , شعر درباره چشم , شعر در وصف چشم

شعر کوتاه درباره خوشبختی

اگر خوشبختی را

برای یک عمر می خواهید

یاد بگیرید کاری را که انجام می دهید

دوست داشته باشید

شعر محبت , شعر در مورد محبت , شعر درباره محبت , شعر در وصف محبت

شعری کوتاه درباره ی خوشبختی

از دستان من نیاموختی

که من برای خوشبختی تو

چه قدر ناتوانم

من خواستم با ابیات پراکنده‌ی شعر

تو را خوشبخت کنم

شعر حرف مفت , شعر در مورد حرف مفت , شعر درباره حرف مفت , شعر در وصف حرف مفت

شعر خوشبختی,شعر خوشبختیت آرزومه

آسمان هم نمی‌توانست ما را تسلی دهد

خوشبختی را من همیشه به پایان هفته،

به پایان ماه و به پایان سال موکول می‌کردم

هفته پایان می‌یافت

ماه پایان می‌یافت

سال پایان می‌یافت

هنوز در آستانه‌ی در

در کوچه بودیم، پیوسته ساعت را نگاه می‌کردم

که کسی خوشبختی و جامه‌ای نو به ارمغان بیاورد

شعر غم , شعر در مورد غم , شعر درباره غم , شعر در وصف غم

 

شعر خوشبختی یعنی

هر یک از زنانی

که زمانی

بی تفاوت از کنارشان گذشته ای

تمام دنیای مردی بوده اند

 همین زن که از اتوبوس پیاده شد،

با چشم های معمولی

و کیفی معمولی تر

و تو معصومش پنداشتی

روزی

جایی

کسی را آتش زده،

با همان ساق های معمولی

و انگشت های کشیده

شک ندارم

مردی هست

که هنوز

در جایی از جهان

منتظر است آن زن

خوشبختی را در همان کیف چرم معمولی

به خانه اش ببرد

شعر غرور , شعر در مورد غرور , شعر درباره غرور , شعر در وصف غرور

شعر خوشبختی حمید عسکری

اگر می خواهید خوشبخت باشید،

زندگی را به یک هدف گره بزنید،

نه به آدم ها و اشیاء ..

شعر فرزند , شعر در مورد فرزند , شعر درباره فرزند , شعر در وصف فرزند

خوشبختی شعر نو

تو نیستی

بهانه های کوچک خوشبختی نیستند

تو نیستی

من نیستم

در نبود تو-

لبخندهای کاغذی آلبوم

غرق شدند

در بارانِ بی دریغ اشک

تا سپاس گزار تو باشم

که به اندازه ی یک غریق نجاتِ غریبه

تلاش نکردی

برای گرفتن من

از آب گل آلود

شعر خدا , شعر در مورد خدا , شعر درباره خدا , شعر در وصف خدا

خوشبختی شعر کوتاه

چقدر خوشبختی نزدیکه

کنار من که راه می ری

شعر غروب , شعر در مورد غروب , شعر درباره غروب , شعر در وصف غروب

شعر آرزوی خوشبختی

خوشبختی یعنی

اشتیاقِ دیدنِ چشمهایِ منتظر

و یک خسته نباشید

از زبانِ کسی که با فکرش

تمام مسیر را میان‌بُر زده ای

زندگی یعنی اگر امروز خنده هایش کم رنگ شد

تو بجایِ او بخندی تا خدا فردایتان را رنگین کمانی کند.

شعر حال خوش , شعر در مورد حال خوش , شعر درباره حال خوش , شعر در وصف حال خوش

شعر درباره خوشبختی

وقتی نیستی

باز هم من

به خوشبختی نزدیکم

همین لبخندهای زیبایت

از دورهای دورهای دور

دست هایم را می گیرد

و کنار آینه می نشاندم

شعر حسادت , شعر در مورد حسادت , شعر درباره حسادت , شعر در وصف حسادت

شعر برای خوشبختی

می دانم برمی گردی

اما نه شبیه یک پرنده

شاید این بار

ذره های نور باشی

شاید خوشبختی

و بدون اینکه بفهمم

دور تا دورم را پر کنی.

شعر آزادی , شعر در مورد آزادی , شعر درباره آزادی , شعر در وصف آزادی

متن شعر خوشبختی

به نگاهت راضی‌ام

به صدات

به بودنت

آنقدر راضی‌ام

که تکه‌های خوشبختی‌ام را

پیدا می‌کنم؛

یک سنجاق سر

یک دگمه

یک آینه

یک پنجره

و یک مرد

که در آغوش تو

خواب تو را می‌بیند

شعر فوتبال , شعر در مورد فوتبال , شعر درباره فوتبال , شعر در وصف فوتبال

شعر خوشبختیت آرزومه سیامک عباسی

ما زنده ایم، چون بیداریم

ما زنده ایم، چون می خوابیم

و رستگار و سعادتمندیم،

زیرا هنوز بر گستره ویرانه های وجودمان پانشینی

برای گنجشک عشق باقی گذاشته ایم

خوشبختیم، زیرا هنوز صبح هامان آذین ملکوتی بانگ خروس هاست 

شعر همسر , شعر در مورد همسر , شعر درباره همسر , شعر در وصف همسر

آهنگ خوشبختیت آرزومه

خوشبختی

چیزهای کوچکی بود که در دستانت گذاشتم

بوسه های صورتی

که پروانه می شدند

از لبهایم می پریدند

شمع های کوچک رنگارنگ

که می رقصیدند در تاریکی

و مدادرنگی های بی قرار

که قول داده بودند

برای جهان

درخت‌های تازه‌تری بکشند

هرچقدر بیشتر در آینه نگاه می کنم

بی تابی ام بیشتر می شود

می دانی؟

من دیگر خودم نیستم

حتی حالا

که تنهایی باران شده است

روی تنم.

شعر چوپان , شعر در مورد چوپان , شعر درباره چوپان , شعر در وصف چوپان

آهنگ خوشبختیت آرزومه سیامک عباسی

روزها زیبایند

خرده تلنگری به شعر

نفس در هوای خواستن تو

و هر روز،

نخستین نشانه حضورت

لبخند خواهش،

بر لبان ثانیه‌ها می‌نشاند.

عشق

و زیستن در هوای تو

خوشبختی فریبنده‌ای است

زندگی را دوست دارم.

شعر سربازی , شعر در مورد سربازی , شعر درباره سربازی , شعر در وصف سربازی

آهنگ خوشبختیت آرزومه حتی بامن نباشی

خوشبختی،

نامه ای نیست که یکروز،

نامه رسانی، زنگ در خانه ات را بزند

و آن را به دستهای منتظر تو بسپارد.

شعر استقلال , شعر در مورد استقلال , شعر درباره استقلال , شعر در وصف استقلال

متن شعر خوشبختیت آرزومه

خوشبختی،

ساختن عروسک کوچکی است از یک تکه خمیر نرم شکل پذیر…

به همین سادگی، به خدا به همین سادگی؛

اما یادت باشد که جنس آن خمیر باید از عشق و ایمان باشد

نه هیچ چیز دیگر

شعر هجران , شعر در مورد هجران , شعر درباره هجران , شعر در وصف هجران

کتاب شعر خوشبختیت آرزومه

خوشبختی را در چنان هاله ای از رمز و راز،

لوازم و شرایط، اصول و قوانین پیچیده ی ادراک ناپذیر

فرو نبریم که خود نیز درمانده

در شناختنش شویم

شعر خواب , شعر در مورد خواب , شعر درباره خواب , شعر در وصف خواب

دانلود کتاب شعر خوشبختیت آرزومه

خوشبختی،

همین عطر محو و مختصر تفاهم است

که در سرای تو پیچیده است

شعر خنده , شعر در مورد خنده , شعر درباره خنده , شعر در وصف خنده

شعر خوشبختی یعنی حسین نگاهم کنه

خوشبختی

تعریف های گونه گون دارد

به تعداد آدم های دنیا.

عمر من یکی

به خوشبختی قد نمی دهد

گل قشنگم

شعر پرنده , شعر در مورد پرنده , شعر درباره پرنده , شعر در وصف پرنده

آهنگ خوشبختی حمید عسکری اپارات

می دانم در انتظار تو

فرو می شکند

و تو خوب می دانی که من

خوشبختی نمی خواهم

تو را می خواهم

شعر پرسپولیس , شعر در مورد پرسپولیس , شعر درباره پرسپولیس , شعر در وصف پرسپولیس

اهنگ خوشبختی حمید عسکری دانلود

بگذار من برایت چای بریزم

آیا گفتم که تو را من دوست دارم؟

آیا گفتم که من خوشبخت هستم

زیرا که تو آمده ای

و حضورت مایه خوشبختی است 

چون حضور شعر

چون حضور قایق ها و خاطرات دور

شعر جهالت , شعر در مورد جهالت , شعر درباره جهالت , شعر در وصف جهالت

 

آهنگ خوشبختی حمید عسکری متن

دوستت دارم

و خوشبختی را به روی لب های تو می بوسم

اکنون، بیا هیزم جمع کنیم

و آتش را در کوهستان

به نظاره بنشینیم

شعر گرگ , شعر در مورد گرگ , شعر درباره گرگ , شعر در وصف گرگ

اهنگ خوشبختی حمید عسکری

تو مانند سپیده دم و سحرگاهان 

زیبا و دل انگیزی

و مانند شبهای تابستان سرزمین منی

فراموشم نکن

وقتی قاصدان خوشبختی کوبه در را می کوبند

شعر هدف , شعر در مورد هدف , شعر درباره هدف , شعر در وصف هدف

دانلود ترانه خوشبختی حمید عسکری

خوشبختی من

چیزهای کوچکی بود

که همه را در دست های تو جا گذاشتم

خنده هایم و همه ی موهای سیاهم

حالا این آینه

فقط بی تابی ام را نشان می دهد

شعر غربت , شعر در مورد غربت , شعر درباره غربت , شعر در وصف غربت

خوشبختی در شعر نو

اما آن پرستوها که از پرواز تُندشان باز‌می‌ایستادند

تا زیبایی تو را و خوشبختی مرا نظاره کنند

آنها که نام تو را و نام مرا از بر شدند

آنها دیگر بازنخواهند ‌گشت

شعر مردانگی , شعر در مورد مردانگی , شعر درباره مردانگی , شعر در وصف مردانگی

شعر آرزوی خوشبختی برای دوست

خوشبختی این نیست

که از گندمزارش به تو گندمی می بخشد

خوشبختی این است

که از گندمش به تو گندمزاری می بخشد

شعر کمک , شعر در مورد کمک , شعر درباره کمک , شعر در وصف کمک

شعر آرزوی خوشبختی

خوشبختی این نیست

که سایه به سایه با تو می آید

خوشبختی این است که

شانه به شانه با تو می آید

مثل یک آدم

آدم … آدم … آدم

آنقدر آدم که باقیمانده زندگیت را

روی معرفتش چشم بسته شرط بندی کنی

شعر کودکی , شعر در مورد کودکی , شعر درباره کودکی , شعر در وصف کودکی

شعر برای آرزوی خوشبختی

در اتاقی که به اندازه یک تنهاییست

دل من

که به اندازه یک عشقست

به بهانه های ساده خوشبختی خود می نگرد

به زوال زیبای گلها در گلدان

به نهالی که تو در باغچه خانه مان کاشته ای

شعر کلیسا , شعر در مورد کلیسا , شعر درباره کلیسا , شعر در وصف کلیسا

شعری برای آرزوی خوشبختی

دخترک خنده کنان گفت که چیست

راز این حلقه زر

راز این حلقه که انگشت مرا

این چنین تنگ گرفته است به بر

راز این حلقه که در چهره او

اینهمه تابش و رخشندگی است

مرد حیران شد و گفت

حلقه خوشبختی است حلقه زندگی است

شعر گذر عمر , شعر در مورد گذر عمر , شعر درباره گذر عمر , شعر در وصف گذر عمر

شعر در مورد آرزوی خوشبختی

ای خوشبختی شب های دراز کجایی ؟

مگر نمی بینی که خواب آرامش بخش

از دیدگان من گریخته و مرا

در تاریکی عمیق شب

خاموش و تنها گذاشته است ؟

شعر دوستت دارم , شعر در مورد دوستت دارم , شعر درباره دوستت دارم , شعر در وصف دوستت دارم

شعری درمورد آرزوی خوشبختی

پیش از آن که بمیرم

دگرباره سخن می‌گویم

از بخت خوش امید بستن به خوشبختی

تا تنی چند بپرسند:

چیست این خوشبختی

کی برمی‌گردد ؟

شعر امام علی , شعر در مورد امام علی , شعر درباره امام علی , شعر در وصف امام علی

شعر زیبا برای آرزوی خوشبختی

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی ؟

من غریبانه به این خوشبختی می نگرم

من به نومیدی خود معتادم

گوش کن

وزش ظلمت را می شنوی ؟

شعر پاییز , شعر در مورد پاییز , شعر درباره پاییز , شعر در وصف پاییز

شعری درباره خوشبختی

من در آینه رخ خود دیدم

و به تو حق دادم

آه می بینم ، می بینم

تو به اندازه ی تنهایی من خوشبختی

من به اندازه ی زیبایی تو غمگینم

چه امید عبثی

من چه دارم که تو را در خور ؟

هیچ

من چه دارم که سزوار تو ؟

هیچ

تو همه هستی من ، هستی من

تو همه زندگی من هستی

تو چه داری ؟

همه چیز

تو چه کم داری ؟

هیچ

شعر آتش , شعر در مورد آتش , شعر درباره آتش , شعر در وصف آتش

شعر درباره خوشبختی

خوشبختی

از نگاهِ هر کسی معنایی متفاوت دارد

اما از نظر من آدم‌هایی خوشبختند

که عشق به موقع به سراغشان بیاد

شعر دلتنگی , شعر در مورد دلتنگی , شعر درباره دلتنگی , شعر در وصف دلتنگی

شعری در مورد خوشبختی

حواست نیس کی اینجا روبروته

چقدر این لحظه ها رو سخت کردی

همه فک میکنن تو این همه سال

تو با عشقت منو خوشبخت کردی

شعر موفقیت , شعر در مورد موفقیت , شعر درباره موفقیت , شعر در وصف موفقیت

شعر زیبا درباره خوشبختی

خوشبختی اون چیزی نیست

که آدم از بیرون ببینه،

خوشبختی تو دل آدمه،

دل اگه خوش باشه آدم خوشبخته…

بخواب عشقم , بخواب عشقم شعر , بخواب عشقم شعرنو , آسوده بخواب عشقم

شعر نو درباره خوشبختی

ما باید خوشبخت بشیم،

تا بقیه بدونن

خوشبختی هم

وجود داره!

شعر ماه اردیبهشت , شعر در مورد ماه اردیبهشت , شعر درباره ماه اردیبهشت , شعر در وصف ماه اردیبهشت

شعر کوتاه در مورد خوشبختی

آدمی اگر فقط بخواهد خوشبخت باشد به زودی موفق میگردد

ولی او می خواهد خوشبخت تر از دیگران باشد و این مشکل است

 زیرا او دیگران را خوشبخت تر از انچه هستند تصور میکند

شعر مرگ , شعر در مورد مرگ , شعر درباره مرگ , شعر در وصف مرگ

شعر در مورد خوشبختی

خوشبخت کسی است که راه قدر دانی از خدمت دیگران را بلد است

و شادی دیگران را به قدر شادی خود حس میکند

شعر خداحافظی , شعر در مورد خداحافظی , شعر درباره خداحافظی , شعر در وصف خداحافظی

شعری در مورد خوشبختی

من دریافته ام

که انسانی هر اندازه که مصمم به خوشبخت زیستن باشد

 همان اندازه خوشبخت و سعادتمند زندگی خواهد کرد

شعر آسمان , شعر در مورد آسمان , شعر درباره آسمان , شعر در وصف آسمان

شعر در مورد خوشبختی

خوشبختی یگانه چیزی است که می توانیم بی اینکه خود داشته باشیم

دیگران را از آن بر خوردار کنیم

شعر تهران , شعر در مورد تهران , شعر درباره تهران , شعر در وصف تهران

شعر در مورد آرزوی خوشبختی

خوشبخت کسی است که دم را غنیمت میشمارد و به خود میگوید

 من امروز خوشم تا فردا چه پیش اید

شعر انسانیت , شعر در مورد انسانیت , شعر درباره انسانیت , شعر در وصف انسانیت

شعر زیبا در مورد خوشبختی

  بسیاری از مردم خوشبختی را می جویند

 مانند کسی که کلاه خود را که روی سرش می باشد می جوید

شعر ادب , شعر در مورد ادب , شعر درباره ادب , شعر در وصف ادب

شعر در مورد راه خوشبختی

انسان در اغوش خوشبختی ،

خوشبختی را جستجو میکند

شعر لبخند , شعر در مورد لبخند , شعر درباره لبخند , شعر در وصف لبخند

شعر نو در مورد خوشبختی

بشر به خوشبختی خیلی زود عادت میکند و چون خیلی زود عادت میکند

 خیلی زود هم فراموش میکند که خوشبخت است

شعر لب , شعر در مورد لب , شعر درباره لب , شعر در وصف لب

شعر حافظ در مورد خوشبختی

یکی از راههای خوشبختی این است که

شخص نسبت به کوچکترین نعمتها شکر گذار باشی

شعر لیاقت , شعر در مورد لیاقت , شعر درباره لیاقت , شعر در وصف لیاقت

شعری کوتاه در مورد خوشبختی

به دست آوردن آنچه را که ما آرزو داریم موفقیت است

 اما چیزی را که برای به دست آوردن آن تلاش نمی کنیم خوشبختی است

شعر ماه محرم , شعر در مورد ماه محرم , شعر درباره ماه محرم , شعر در وصف ماه محرم

شعر کوتاه درمورد خوشبختی

انسان برای خوشبختی خلق شده

و خوشبختی از راه کار مفید حاصل میشود

شعر تولد , شعر در مورد تولد , شعر درباره تولد , شعر در وصف تولد

شعری درباره خوشبختی

به عقب نگاه نکنید ممکن است

خوشبختی را که رو به سوی شما دارد از دست بدهید

شعر تنهایی , شعر در مورد تنهایی , شعر درباره تنهایی , شعر در وصف تنهایی

شعر درباره خوشبختی

خوشبختی چیزی نیست که ان را حس کنیم

فقط باید ان را به یاد بیاوریم

شعر زیبا در مورد خوشبختی

خــوشبختی یعنی

واقف بودن به اینکه هر چه داریم

از رحمت خداست و هر چه نداریم از حکمت خدا …

احساس خوشبختی یعنی همین!

خوشبختی رسیدن به خواسته ها نیست،

بلکه لذت بـردن از داشته هاست

شعر در مورد خوشبختی